11 desember 2006

mørketid

Kjenner at jeg begynner å bli temmelig lei mørket nå. Det er mørkt når jeg går ut om morgenen og mørkt når jeg kommer hjem. Tror ikke jeg kunne ha bodd noe særlig lengre nord nei...


Var en tur oppe på tomta i går sammen med Lurven. Det var på ettermiddagen og da var det selvfølgelig mørkt som i en sekk der. Men jeg kunne se at de har laget en anleggsvei innover på tomta og muligens startet å planere litt. Er ikke sikkert at det er gitt oppstartstillatelse ennå, men jeg følger spent med. Får prøve å komme meg opp dit i dagslys om ikke lenge =)

Og nå nærmer det seg jul med stormskritt. Var en tur i byen på lørdag for å handle litt gaver - ja det vil si at jeg har iallefall fått sett litt da - får vel bli noen flere turer denne uka.

Hadde forresten vært fint om dere som føler dere berettiget til en pakke fra meg kunne leggeigjen noen ønsker i kommentarfeltet - fint å ha noe å gå ut fra =) Takker - og lykke til med juleforberedelsene alle sammen!

1 kommentar:

Ragnar sa...

vil ha stor pakke!!!!!!!!!
masse klemma fra Morten