05 februar 2007

Panikk?

Ja nå er det ennå noen uker nærmere flytting og her pakkes det i kasser og forberedes til salg av leilighet og flytting. Kan ikke helt forstå hvor alle disse tingene kommer fra? Samler? Jeg?



Nå har jeg pakket vekk ei bokhylle og en del bøker så det ikke skal se overfylt ut i leiligheten til visning. Har en plan om å rydde vekk mest mulig av det jeg ikke bruker til daglig. Å som alle store planer så vrkeliggjøres de med små skritt =)
Litt merkelig følelse egentlig å skulle bo et annet sted. Det er jo her hjemme er. Men det er tid for forandring og jeg koser meg med å titte på interiørbilder i blader og på nett. Har funnet flere koselige blogger og har funnet en innredningsstil som jeg vil forsøke å skape i den nye leiligheten. Dvs jeg er litt eklektiker da så vi får vel se. Tenker å vise noen innredningsbilder her etter hvert.


Og fra det Lurvske hjem meldes det at når ingen ser at noen vil ut er det vel like greit å gjemme seg bak gardina.

Ha ei fin uke!

Ingen kommentarer: