29 juli 2007

bilder fra nyleiligheten

Fikk lyst til å vise frem noen flere bilder fra nyleiligheten :)
Fant bildene på finn.no, hvor det liggger to leiligheter til salgs nå til ca. 200 000 over det jeg gav for min i oktober. Ikke verst det :)
Her vises det litt mer hvordan leiligheten blir:

Gang:




Soverom:



Veldig fornøyd med at det blir glatte vegger likevel :)
På veggen til venstre tenker jeg å ha mønstret tapet - kanskje bare et par lengder.

Kontor/ gjesterom:



Skapet skal flyttes inn på soverommet og så kommer det en hylleseksjon med kontorpult ved den veggen. Ivar - reolen skal hvitmales og få skrivebordsplate i ståhøyde. Regner også med å få plass til ei seng og en lenestol.

Bad:




Veldig fornøyd med ar det blir vegghengt toalett.
Liker gulvflisene veldig godt og så er det plass til tørketrommel og skittentøy under benken. Jeg har planer om å montere dusjvegger og kanskje takdusj. Ny belysning over vask og spotter i taket er også på ønskelisten.

Stue/ kjøkken:





På kjøkkenet skal det monteres oppvaskmaskin. Er spent på om det blir plass til det spisebordet jeg har lyst på og hva skal jeg ha for vinduene? Må prøve å komme frem til noe før flytting.

Veranda:



Jeg får trapp ned til plen og en noe annerledes utsikt ettersom leiligheten blir i 1 etg og huset lengre bak i feltet. Ser ikke så verst ut dette heller, men det er veldig nært veien.

Angrer overhode ikke på kjøpet og ser veldig frem til å flytte nå :)
Jeg har hatt våtromstest og fått fotografert gammel-leiligheten så nå er det omtrent klart for salg. Jeg skal male litt på kjøkkeninnredninga til uka og vaske litt igjen før det blir visning om litt over ei uke. Er veldig spent på resultatet, om det kommer folk på visning og om jeg får en bra pris.
I mellomtida skal jeg pakke litt mer sånn at det blir litt ryddigere i bodene. Dvs den ene er stablet full med esker allerede. Det blir litt enklere etter salget for da trenger jeg ikke tenke på at leiligheten skal se bra ut og kan kvitte meg med møbler jeg ikke skal ha med meg. Ser ikke ut til at jeg får plass til mormorskapet og spisebordet skal selges fordi bøk ikke passer inn. Har gavekort på Ikea og mulighet til å kjøpe noe nytt :)
Skal legge ut bilder fra gammelleiligheten etter hvert, men nå er det tid for litt pakking...
Overskyet i dag, så da er det greit å holde på litt i bua.

Fortsatt god helg og ferie!

Ingen kommentarer: